Måndag!

Och dags att göra sig klar för att åka till jobbet. Det ser ut att bli en härlig dag idag och jag hoppas att vi får möjlighet att vara ute på en promenad idag för det gör dagarna kortare. Även om jag trivs mycket bra på mitt jobb så är de dagar man inte kan ta sig utanför dörren inte alltid så inspirerande. Det är lätt att det blir långtråkigt!

Det är iallafall skönt att det är sol och att det inte snöar! För nu är jag less på att skotta snö - även om jag har kvar att skotta fram altanen och så - för det är ett stort projekt!

Ha en toppenfin måndag!

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Lovina

Hej!



Jag har just startat en tävling i min blogg,

om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!



Var med och tävla du också!



Kram Linda!

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

2010-03-23 @ 09:28:47
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0