Och snön den bara vräker ner

o.s.v. för visst snöar det! Det verkar inte vara något slut på den biten heller om jag ska vara ärlig, men det var inte oväntat - jag har sagt att det skulle komma snö till helgen upp mot 3dm - och visst har det kommit mycket snö - säkert mer än 3 dm ;-)

Ja, det är så det är - det kallas ju vinter!

I morse var det dags att ställa fram klockan och det gick finfint! Tjejerna sjöng i kyrkan i morse och även det gick bra, men lillan har lite får många myror i brallorna för att kunna sitta stilla och lyssna.

Nu ska jag fixa klart middagen och sedan blir det väl att skicka ut Johan och skotta för jag vet inte vilken gång i ordningen i dag.

Ha en trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0