Torsdag och städdag

Klockan är redan 11 och jag har just kommit hem från stan - tittade in på KappAhl eftersom de hade 30% idag och det fanns en klänning där som jag tänkt ha på bröllopet i sommar. Ja, naturligtvis fanns den inte i min storlek - eller det är kanske så att jag ÄR fel storlek *s*.

Hittade iallafall en tunika som jag ville ha, men inte nämts köpa innan. Fick en påse med lite smått och gott också - bl.a. en ELLE och det kan ju vara trevligt med ett sådant magasin också ibland.

Om jag ska hinna städa innan det är dags att hämta barn på skola respektive dagis så är det nog bara att köra igång - även om jag trots allt gjort en del redan - jag jobbar kväll idag så då finns det ingen tid för städning här hemma. Förhoppningsvis blir det en lång promenad på jobbet ikväll - för jag behöver verkligen röra på mig mer regelbundet.

Jag hoppas alla har en trevlig eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hade också städdag ^^,

2010-03-12 @ 14:22:13
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0