Ytterligare en torsdag

och jag har faktiskt kommit igång med städningen - tro det eller ej.

Idag har jag faktiskt börjat med köket som omväxling ;-) även fast jag vet at jag alltid orkar med ett visst antal rum så är det så lätt att göra allt i samma ordning. Även om jag alltid orkar köket (jag är ju inte så osmart att jag tar en massa annat först, men jag tror att köket kommer att bi mer nogrannt städat på det här sättet. Det var dags att rensa i kyl, sval och skafferi också - jag förstår inte hur det kan bli rörigt där?!  Kanske beror det på att det finns andra än jag i husehållet :-)


Nu är det dags att städa vidare!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas du hann annat än bara städ i dag :)

2010-05-06 @ 21:46:42
Postat av: Karin

Vill tipsa om en ny tävling jag har på min blogg nu :-)

Postat av: Lisa

Följa varandra via bloglovin? :)

2010-05-09 @ 01:45:31
URL: http://fnitterlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0