Det är svårt det här med packning!

Vad behöver jag ha med mig, vad behöver tjejerna ha med sig?!

Jag hittar inte en enda av mina ögonskuggor - jag antar att någon lånat dem - det är ju inte så att jag använder ögonskugga dagligen utan det är tvärtom väldigt sällan *s*

Ja, det finns ju garanterat nytt att köpa både här hemma och nere i storstan!

Klädmässigt har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ta med, men det löser sig säkert det också.

Ja, tillbaka till arbetet här hemma innan det är dags att hämta lillan och sedan cykla till jobbet - jo, det snöar...

Kommentarer
Postat av: Faster

Trevlig resa samt hoppas ni får helkul på galan.

Vilken tur du hade som fick tag i biljett!







2010-11-10 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0