Idag är en ny dag och det känns inte bra nu!

Det har ljusnat ute och frukosten är avklarad.
Kollar den dagliga bloggrundan. Den har inte varit speciellt upplyftande.

LINDA - småbarnsmamma med cancer
Min vän Linda är dålig nu, cellgifterna i denna omgång verkar ha slagit ut mycket och hon måste ligga inne igen. Hon har kraftiga smärtor och hög feber.



Hennes man Lars har också börjat blogga - besök gärna även hans blogg - inte heller han sitter i en trevlig sits :-(

Jag ska inte säga att det är orättvist att just Linda drabbats - det är orättvist att NÅGON ska behöva gå igenom det här.  Får man cancer ska man bli frisk - det bara ska vara så  och även om det i många fall faktiskt är så att människor blir friska efter de haft cancer så är det trots allt för många som inte blir friska.

Att forskningen trots allt kommit så här långt är tack vare privata bidragsgivare!

Så islället för att skicka julkort så sätt in en slant till cancerforskningen! Ingen kan göra allt, men alla kan göra lite!

 
PG: 90 30 80-0 BG: 903-0800




Kommentarer
Postat av: nadia

Både min sambos morföräldrar och farföräldrar har dött i cancer. Jag har ända sedan jag blev 18 år haft ett fadderbarn. Men fick tyvärr sluta nu när jag pluggar. Men jag har bestämt mig för att när jag börjat jobba igen så ska jag bli månadsgivar till barncancerfonden. Det finns så många där ute som faktiskt har några kronor över i månaden men som ändå inte skänker bort dom. Jag förstår faktiskt inte varför. Jag har själv jobbat som insamlare för en organisation mot droger i 8 år och vet av erfarenhet att det oftast är dom med minst pengar som ger mest..

2010-11-30 @ 11:22:33
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0