Försökte blogga igår

men kunde inte skriva i inläggsrutan!

Som vanligt är jag hopplöst dålig på att komma mig för att blogga, men jag hoppas att det ska ordna upp sig så småning om.

Idag har jag iallafall kommit mig för att städa skafferi, kyl och sval så det känns iallafall skönt. Nu tar jag en paus från rensning av kartonger. Det är liksom läge att få undan alla kartonger som står här uppe nu - för att i förlängningen lyckas få lite ordning nere i källaren, för där är det verkligen inte fint!

Jag tror dock att det är rätt taktik att inte ta för mycket på en gång, för då vet jag med mig att jag inte kommer att fullfölja.  Just nu har jag lagt prioriteringen på ett rum och det är på god väg att bli ordning och reda där! Det känns skönt för då kan jag använda rummet för alla projekt som blir nu när julen närmar sig med stormsteg!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0