På väg

mot att få fint hemma! 
Nja, inte har jag varit så effektiv, men jag har tagit tag i tvätten iallafall och det var nödvändigt.
Det vore kul om det någon gång var tomt i tvättkorgarna, men fast vi har en stor tvättmaskin så finns det alltid tvätt, det kan ju bero lite på att jag aldrig tvättar annat än fulla maskiner, men iallafall. Sedan är det ju ett problem att man inte kan torka hur mycket tvätt som helst heller. Ja, ja - andra maskinen är i full gång iallafall! Maken jobbar på rätt bra iallafall och de två barn som är hemma har iallafall kommit en bit på vägen. Nog för att det blir påsk oavsett om man har städat eller inte, men det är så mycket skönare om det är fint - då slipper iallafall jag irritera mig på sånt.

Nu ska jag ta och göra en kopp kaffe och sätta mig utomhus och verkligen njuta av den innan jag ska ta tag i lite mer här inne.

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Hej! :)

Jag har nu utsett vinnarna i tävlingen om Neutrogena Visibly Clear produkter :) Kika in och se om du vann!



Vann du inte nu så kommer det komma fler liknande tävlingar, håll utkik! :)



Ha det bra, kram!

Zoofie

2011-04-22 @ 01:23:41
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tävlingen i samarbete med Smultronbyn träleksaker är nu avslutad. Var det Du som hade turen att vinna? Gå in här och titta: http://edvinsmamma.wordpress.com/2011/04/26/en-vinnare/



Kram!

2011-04-26 @ 09:24:28
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0