Apelsin Gredelin


Som ni kanske har sett så har jag ett samarbete med

Hos Apelsin Gredelin hittar du unika produkter och kläder för barn. Allt är handgjort med mycket kärlek och finns alltid bara i ett eller ett fåtal exemplar. Så underbart att få vara unik, inifrån och ut, att få använda en produkt som man säkert vet är tillverkad med skaparglöd och mycket kärlek! Ett extra stort plus är att många av produkterna är tillverkade i återbrukade material, något Apelsin Gredelin ska bli ännu bättre på!

I butiken finns smycken, kläder, inredning, leksaker och mycket mer!

Själv har jag dessa söta ugglor i mitt hem




Apelsin Gredelin erbjuder alla mina läsare 10% rabatt på sitt köp i webbutiken om de angerr kod Mamma Muh i kommentarsrutan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0