Tar en paus

från städningen, men det går sakta framåt!
Tänk om jag kunde ta en sak i taget istället för 200 projekt år gången! Äggklockan på 5 min och så kör jag på ett ställe *s* nått borde ju bli klart förr eller senare.

Det är hur många rum som helst i detta hus!  De flesta rum är dock helt okej, men rum som bastu, tvättstuga, förråd o.s.v. är ju inte prioriterade ställen att städa på om man säger så! Tar jag 5 minuter om dagen i dessa rum då kommer det naturligtvis att bli klart förr eller senare!

Bastu
Tvättstuga
Rum 1 i förrådet
Rum 2 i förrådet
Rum 3 i förrådet
Hallen utanför matkällaren
Pysselrummet

 
Jag har lyckats bli klar i matkällaren iallafall och det börjar fyllas på bland sylten och saften!!

Kommentarer
Postat av: ronja

har frågestund på bloggen, fråga vad du vill, svarar på allt!

klicka på länken för att komma direkt dit : http://roonjawiinqvist.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment

2011-08-08 @ 18:04:51
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0