Huvudvärken från helvetet!

Maken kör skoter! Tvåtaktsmotorer ger mig huvudvärk så min snälla man kör på en annan olja som visst luktar illa, men jag slipper få ont i huvudet och det är ju en fördel - även om oljan är dyrare än vanligt!

Idag körde han med en som kör på vanlig olja och visst som ett brev på posten kom huvudvärken och eftersom jag är inne i nått skov just nu så slog den till hårdare än vanligt. Har tagit mer tabletter än jag brukar (jag har nästan inte ätit några tabletter senaste halvåret :-) ) har det lättat lite, jag hoppas att det är borta till imorgon bara.

Har kollat resväskor och har bara en hemma - alla andra måste vara hos pappa alltså :-)  Det är en hel del som man ska ha med när man åker iallafall - speciellt när man är fem personer!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

kul att du är med och tävlar om ett par Slippers från Ziperall :D meddelar när tävlingen är avslutad!



allt bra med dig ikväll?:) kram

2011-12-29 @ 23:55:45
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0