Söndag ännu en gång

och det sista söndagen i januari! Denna månad har verkligen passerat snabbt!

Det är en hel del som ska fixas i morgon, SCB ska få ett samtal för att få arbetsställekod, jag måste skicka in papper till SKatteverket angående anställdas löner och inbetalda skatter (måste ha arbetsställenummer för det och det har jag inte fått upptäckte jag), slutbesiktning av lillan på BVC och så måste jag fixa ny bankdosa för displayen har gett upp.

Detta år kommer det att bli hårdkörning när det gäller tävlingar och undersökningssiter för att få ihop så pass mycket saker/presentkort att jag slipper lägga ut pengar på julklappar och presenter och spara dessa pengar istället! 

Stora mål med pengasparandet alltså - vilket lär behövas eftersom det är lite turbulent på jobbfronten just nu, men jag hoppas att det ska lösa sig till det bästa så snart som möjligt!

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0