Hur är man egentligen funtad?

Eller så kanske jag ska skylla på att jag inte sovit så mycket när allt mest bestått av jobb!
Gick ju på natt för en vecka sedan och lyckades klara mina 4 nätter med bravur! Har sedan hunnit med 4 dagpass på Onyxen utan missöden och vad kommer jag på att jag ska göra ikväll?! Jo, baka bullar så klart och när jag ändå bakar bullar så kan jag ju ändå passa på att göra rågkakor också! Imorgon är sista dagen på Onyxen innan de stänger för två veckor, jag går på min första natt av 3 imorgon kväll. Sedan går jag på redan på onsdagkväll för två nätter. Efter det är det bara 3 nätter kvar veckan efter går på måndagkväll och av torsdag morgon!

Hur bakningen gått?!
Kanonbra såklart - här kommer bildbevis 


Blev 10 rågkakor (på 1 liter degvätska)


och en massa bullar av 1 liter mjölk :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0