Nu är hela familjen samlad igen

äldsta har kommit hem från Göteborg,  regnet kom i natt och vattnade rejält - trots det så är luften tryckande och tempraturen håller sig stadigt över 20-gradersstrecket.

Nu kör jag en omgång tvätt och hoppas att det snart tar slut i tvättkorgarna. Ska vattna i växthuset och fixa lite i trädgården idag också. Helst sklle jag vilja åka och fiska för jag är så sugen på rökt abborre, men det blir nog inte idag. Imorgon går jag på mina sista tre nätter iallafall. Veckan efter det ska jag jobba på Onyxen och sedan är jag nog ledig. Tråkigt nog så börjar maken jobba redan veckan jag är på Onyxen - så ingen ledighet tillsammans iår heller :-(  Jag hoppas att det blir någon gång de närmaste åren, för det är verkligen inte kul. Ett jobb skulle alltså sitta fint, men jag vill väl inte ha nått - för alla som vill ha ett jobb kan ju få ett.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Helena

åh så härligt med göteborg :) älskar den staden

2011-07-25 @ 07:58:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vilka reklam program kör du/ni? Från vilken affline?

2011-07-26 @ 03:43:47
URL: http://metrobloggen.se/stefane85/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0