Ny dag, nya möjligheter

Kom just på att jag faktiskt gjort bort fler pass än vad jag har kvar när det gäller denna "tyngre" jobbpriod. Känns skönt att ha två sovnätter kvar innan det är dags att gå på nattjobbet igen. Jag hoppas att det kommer att gå lika bra även dessa nätter. Det tråkiga i kråksågen är ju att sommaren rusat iväg så fort och att jag inte alls hunnit med att bara vara. Sist jag hade riktigt ledigt en sommar (utan att jobba alls) var 1999....  sedan har jag jobbat minst 25% varje vecka!
Jag hoppas verkligen att det löser sig med jobb snart, för jag är så less att alltid vara tvungen att aldrig veta hur nästa vecka/månad ska se ut.

Ha en toppendag!

Här skiner solen, men det blåser nått förskräckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0