Flyttförberedelser.

Äldsta ska ju flytta ut i friggebodan vi håller på att bygga, det innebär att mittarsta ska flytta till hennes rum och lillan ska flytta till mitterstas rum.
Så långt är det ju lungt. Möblemangsmässigt kommer det inte att ske så stora förändringar eftersom mittarsta har inbygd säng. Däremot passar vi på att rensa ut sådant som ska arkiveras/skänkas bort och sälja.

Jag och lillan har diskat allt duplo och primo idag. Duplot ska vi behålla, men priomot ska säljas. Det är inte så mycket, men set gör att saker försvinner och att pengar kommer in!

Fischer Price sakerna ska också arkiveras är det tänkt, men först ska jag tvätta upp allt. Så visst finns det saker att pyssla på med. När all flyttningar är över då kanske jag kan ta tag i pysselrummet (får ju en del garderober i lillans rum som jag kan ställa in saker i och det är ju jättebra!

Tillbaka till arbetet alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0