Några trädgårdsbilder


Köpte tulpanlökar i höstas. Hade ingen aning om vd det skulle bli för tulpaner. Det har iallafall blivit två gula (fyllda), den andra orange/röda är det en av.


Två lila och en lila som är fylld. Utöver det så kom det 4 ljusröda tulpaner som blommat med flera blommor på varje stjälk!


Kabbelekan har snart blommat ut, men nu börjar vattenklöver och kråkklöver blomma.

Upptäckte här om dagen att det fanns missne i dammen också - den måste ha följt med när jag hämtade växter sist (för ett par år sedan)

Ett av körsbärsträden blommar för fullt och det andra är på G, detsamma gäller äppelträden,  det ser ut att kunna bli mycket äpplen i år :-)



Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

Härliga bilder! :)



svar Tack för att du ville vara med i min tävling i samarbete med apoteket! Strax lägger jag upp vinnaren så kolla in min blogg för att se om du vann! :)

2011-06-06 @ 22:24:17
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: grattis! du kan vann trädglassarna i min bloggtävling!

har mailat dig på adressen du angav när du anmälde dig så svra på det mailet så ska vi fixa så du får ditt pris:)

2011-06-07 @ 10:29:27
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0