Sommarvärmen fortsätter

Är det torsdag så är det - så en del städning har jag hunnit med. Måste baka lite för imorgon och till på söndag också.
Jag försöker få lite extra gjort också så att det ska gå framåt här hemma, inte bara det där dagliga plocket och torkandet. Även om jag är nöjd med att tvätt och disk och det där dagliga faktiskt fungerar tillfredsställande nu så skulle det ändå kunna vara bättre här hemma. När garaget är fixat ska jag ta och förflytta all återvinning dit istället. För det tar enormt mycket plats - vilket naturligtvis gör skillnad, men jag är glad att jag har utrymme för det.
En sak itaget får man ta iallafall.

Ha en trevlig torsdag!


Kommentarer
Postat av: ingrid - med bebis i magen

Låter som att du har fullt upp! Jag borde också tvätta och städa, men det får bli imorgon :-)



Vad roligt att du vill vara med och tävla hos mej! :-) lycka till! Kram, Ingrid

2011-06-09 @ 16:49:04
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0