Fånga dagen

Idag är första dagen på resten av mitt liv!
Så det är bara att köra igång då. Först plocka in allt i diskmaskinen, sedan en promenad till ÖB och köpa en såg, för den vi har är USEL, det märker man fort när man ska såga till brädor till golvet i friggebodan *s* sedan hem och fortsatt arbete här hemma innan det är dags att hämta lillan. Blir att fixa punkteringar även idag nämligen :-( 
Min cykel har fortfarande punktering - trots att vi lagade bakdäcket förra veckan, det måste alltså vara nått annat hål i däcket. Äldstas cykel fick punka igår. Jag är så less på punkteringar och varför kan det aldrig bli på framdäcket? Det ska alltid vara bar så man måste fippla med växlar och sånt.

Ha en trevlig onsdag - jag återkommer nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0