Och regnet bara öser ner

I morse var det så trevligt väder, men det gick allt över. Jag och lillan hann iallafall iväg och köpa ett par saker på KappAhl och handla hem en del från COOP, men på vägen hem så började det att regna.

Det är bra med regn också, för det har varit rätt torrt och för det som växer och gror är det ju bra att det kommer regn. Det sägs att det inte kan regna för mycket innan midsommar så jag går på det.

Middagen är avklarad och det känns som om det bara är att gå och sova, är sjukt trött - jag hoppas att det går över snart iallafall, för det är inte roligt att vara slö.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Coquina

Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-05-24 @ 22:23:18
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0