Operation skattjakt!

Alla skrymslen och vrår i sovrummet är genomletade - hittat något intressant? Nej, iget som jag letat efter.
Passade på att kolla elljusstakarna också och det är 6 som fungerar - det får duga detta år - har ju några stjärnor också så det blir inga problem! Alla trasiga lampor är lagda i lamppåsen som ska till återvinningen och de få extra som är hela har jag stoppat i lamppåsen för hela lampor.
Luciakläder finns till alla barn och jag har stoppat kläderna i tvättkorgen så att de ska vara rena till den dagen de ska användas (om de ska användas). Äldsta har 3 luciaframträdanden i år, men jag tror att de sa ha kåpor på ett av dem (jag hoppas det), mittersta har ett om hon är med vilket är väldigt oklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0