Buzzadorkampanj: Vanish


Jag har fått möjlighetan att testa Vanish som enligt reklamen ska ta bort alla fläckar!
Även sådant som funnits länge.

Inga fläckar är för svåra för Vanish!

Jag har testat
Vanish Oxi Action Pulver för alla färger och temperaturer
Vanish Crystal White Pulver som ska göra vita kläder vita igen
Vanish Oxi Action Gel (samma som pulvret men flytande)
Vanish Crystal White Gel (samma som pulvret)
samt Vanish Förbehandlarspray.

Jag har även fått Vanish Extra Hygiene Pulver som ska ta bort bakterier, men har inte testat än samt Vanish Soffa & Matta spray som ska ta bort fläckar på möbler och mattor - vi har inte haft sådana problem så vi har inte kunnat testa det ännu.

Jag har tidigare inte använt mig av fläckborttagare förutom Galltvål och Ta Bort någon enstaka gång.

Nu har jag hårdkört Vanish enligt rekomendationerna och jag måste säga att jag inte är speciellt imponerad över resultatet.

Vi har bytt uppvärming i huset och bland annat tagit ut en gammal acc.tank - vilket medförde en del arbete med bland annat rondell - skitigt värre alltså. Trots blötläggning, förbehandling och Vanish i maskinen finna många fläckar kvar - de fläckar som vi behandlat med galltvål och tvättat normalt blev faktiskt renare.

Den vita tvätten upplever jag dock att den ser vitare ut. Jag tror säkert att småfläckar försvinner bättre, men vet inte om det är värt det. Jag kan lika gärna behandla med mina vanliga saker och spara på miljön.

Även om Vanish är Svanenmärkt så bidrar det ju till utsläpp eftersom man lägger till det till det vanliga tvättmedlet!

Produkttestningen har skett via Buzzador


En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner


Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter


Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till
stor del samma drivkrafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0