Äntligen är det dags för final i goodiebagtävligen

Bloggen Mitt nya liv har under våren haft igång en jättetävling med massor av vinnare!

Nu har hon kommit fram till den stora finalen där 10 paket kommer att ges bort till 10 olika vinnare!
Finalen hittar du HÄR

Jag har valt


Jag har valt denna bag eftersom jag så hemskt gärna vill ha en All in One bag från Willvin (4). Den står högt på min önskelista!

Ett ansiktslyft skulle jag behöva - när jag bland människor ska omkring ströva. Men det är inget alternativ att tvingas ta till kniv. Så för att få en hy så fin och skön sällar jag mig nu till tävlingskön. Därför behöver jag vinna produkterna från Stockholmsgruppen (2, 3, 11, 20 & 22) och Tvål från Goddesign (13) och Gunry (15)

Till en kommande baby behövs mycket saker! Därför skulle det vara toppen att få hem Kläm och kännleksak från EkoLeko (12) så babyn har nått bra och ekologiskt att leka med! De använda blöjorna stoppar vi naturligtvis i blöjpåsar från Importgrossisten (17) de gånger vi inte använder tygblöjor vill säga! Ett par snygga Sparkbyxor från KramBarnkläder (10) skulle sitta som ett smäck och när det är dags att börja äta så plockas haklappen från Miamakaron (21) fram.

Till den nyblivna skoltjejen skulle Geisha Puffy Top från Me&I (7) bli en uppskattad julklapp tillsammans med Tingeling Linnet från Kalaspinglan (19) eftersom hon växt ur det mesta i klädväg nu när hon börjat skolan.
Ett kalaspaket med Dora från Barnkalaset (9) gör 7-årskalaset till en hit!

En Silverängel från Silverbiten (16) skulle kanske kunna hjälpa mig att må bättre vilket skulle göra mig till en bättre mamma. Värmeljus från Goddesign (8) och Sommardröm från Tefrossa (14) skulle göra det lättare att uthärda den kalla och trista tid det är fram till jul!

Till min äldsta dotter skulle ett Rescuekit från Tampongshoppen (1) bli en räddare i nöden de gånger hon är på språng när mensen slår till!
Jag skulle även använda Presentkortet från Fiaz (6)och köpa örhängen med kors på till hennes konfirmation!

När jag får problem med vad som ska lagas till middagsmat så kan jag ta hjälp av Din bästa kokbok på nätet från GodareMat (18)

I paketet finns även en Fm sändare till Iphone. från Importgrossisten (5), den skulle jag skänka till någon som har en sådan telefon :-) de kommer säkert att bli glada!


Kommentarer
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Hej.

Jätteroligt att du ville vara med och tävla men tyvärr uppfyller ditt inlägg inte tävlingskraven då flera sponsorer inte är länkade.

2011-09-21 @ 18:40:53
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Hej. Hur löste du problemet med att blogg.se inte får ha så många länkar nu då? :) Nu ser det ju ut att fungera! Roligt att du ville vara med. Ditt inlägg är nu godkänt!

2011-09-22 @ 10:56:28
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0