Röjardag!

Absolut! Lillan har en djungel i översängen i sin lucksäng - det är inte bara mjukisdjur - vilket var taanken...  utan det har hamnat en hel del där uppe när hon "städat" hon har allt som oftast fint i sitt rum, iallafall på ytan.

Mittersta ska fixa i sitt rum och det lär bli en kamp.

Själv ska jag först kolla igenom skafferi, kyl och frys och skriva inköpslista innan jag ska ut i äldstas stuga och slutföra mina aktiviteter där - ser inte fram emot det, men vad 17 ska man göra när man rivit ut hela hennes hem ;-) Ihopplockning och dammtorkning + vädring och sedan iväg för att handla.

På återhörande

Kommentarer
Postat av: we will never walk alone

Hej!

Nu har jag dragit en vinnare av tävlingen i samarbete med evas underkläder. Kika in och se om det var du som vann, och om inte så kommer det upp en ny rolig tävling under dagen så missa inte den! :)

2012-04-11 @ 11:01:19
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag får inte ens bort allt hår med borttagningskräm :P Avis på dom som det fungerar på! Jag hade nog behövt vaxa för en sån effekt men det gör ju ont...haha!

2012-04-11 @ 16:27:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Nu är tävlingen om en valfri knutmössa från Yorrik.se avslutad! Kika in och se om det var du som vann :)

2012-04-11 @ 23:55:52
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0