Frusen och trött

det beror naturligtvis en hel del på det underbara vädret vi har just nu.... men det beror också lite på att jag snart ska ta och åka på jobbet. Nattjobb inatt står på schemat - det blir min första vardagnatt på det stället - eller jag har ju jobbat vardagnätter i sommar, men då har de ju haft semester! Så det är liksom helt nya rutiner för min del. Kanske åker jag förbi och köper lite frukt iallafall så jag har inatt, men vi får se. Har en del jobb denna vecka och ärligt talat så är det skönt med några fler timmar på hemmaplan än vad det varit i sommar. Nej, det är väl läge att börja packa ner det som ska med också, ladda mobiltelefoner (så jag kan spela lite under natten) o.s.v. Första jobbnatten på ett tag, men knappast den sista! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0