Kvällsfunderingar

Nu börjar det snart dra ihop sig till att göra sig redo för jobbnatt. Värmen idag har varit tryckande och det är åska i luften - har sett på FB att det börjat mullra i byarna söderöver.

En regnskur har också kommit i eftermiddag, det lättade dock inte på den tryckande känslan. Huvudvärken är ett faktum, men det går ju liksom inte att få bort heller. Jag hoppas att natten blir lugn. Tänkte springa hem från jobbet imorgon så har jag passat på att motionera också i samma veva - lite nytta med det också. Jag behöver ju inte ta hem något från jobbet imorgon precis utan kan ju lämna väskan och så. Tänkte köra så både lördag och söndag och så cyklar jag söndagkväll för då ska jag ju på andra jobbet och då vet jag inte om jag vill springa hem. Nog för att det skulle vara det bästa *s*
Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0