Regn :-(

I natt har det regnat och det regnar fortfarande - jag hoppas verkligen att det klarnar upp lite innan det är dags för oss att åka på utflykt med jobbet! Det är ju inte så roligt att vara ute när det regnar precis!
Ha en bra onsdag! Själv ska jag jobba 9-15 och går på igen 20.30 :-/ 5 pass kvar denna vecka - nästa vecka är det "bara" 3 nätter som ska klaras av sedan är det bara 2 nätter kvar denna sommar - känner att vecka 30 kommer innehålla VILA alla andra dagar och nätter som jag inte jobbar. Tack och lov att det kom en sådan vecka i sommar, med bara ett arbetspass - annars vet jag inte hur jag skulle orka med, för just nu är jag väldigt sliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0