Storforsen

Igår drog vi till Storforsen med jobbet :-) blev bara till hotellet och käka lunch - viltskavslasange och palt stod på menyn och jag kan inte rekommendera viltskavslasangen. Den var totalt smaklös :-( men utsikten är fantastisk och forsen är ju en upplevelse för sig!
Hästevenemanget flöt på bra, men det tar ju tid. Var inte hemma förrän 18.30. Blir väl detsamma imorgon. Idag var det bara lite städ på jobbet och så tog vi en sväng på stan och åt glass. Passade på att vara ute i det soliga vädret. Imorgon blir det en sväng till Fällfors och premiär för att ära på bodegan för min del - Fällfors har jag ju dock besökt tidigare :-) Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Jättekul att du är med o tävlar om en snuttekatt hos mig;)

2012-07-04 @ 08:47:28
URL: http://isacsmamma.blogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Missa inte tävlingarna jag har igång i bloggen :) Du kan vinna valfritt par solglasögon, en barnmatsservis och stående bokstäver "LYCKA" att inreda ditt hem med :) Kika in under "Tävlingar" till vänster i min meny så hittar du rätt.

Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-04 @ 20:42:59
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0