Dags att avsluta veckan

Bones är avklarat och innan dess Ponnyakuten.
Funderar en del på hur folk tänker när de köper en ponny till sina barn. Föräldrarna är ofta helt okunniga och barnen är inte speciellt duktiga på att rida. Jag skulle inte få för mig att köpa häst till min dotter! Hon är inte på långa vägar tillräckligt kunnig och jag är totalt novis!
Jag åkte förresten häst i fredags - skrittade av lilla eländet!  Lillan red också och den lilla tjuriga ponnyn la sig ner och rullade sig.....
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Nu är vinnaren dragen vem som vann Emilia pippi tröja från iob-butiken.

Kika gärna på mina andra pågående tävlingar, dessutom kommer det upp en till under veckan!

2013-02-11 @ 12:44:15
URL: http://minbebis.com/blogg/missjoi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0