Middagsförberedelser

Tänkte vara smart och fixa lite av kommande veckas middagar nu idag.
Vädret var inte på min sida - sol och takdropp så jag har spenderat en hel del tid utomhus istället!
 
Kom på att vi skulle äta kebab idag så då fick jag pallra mig i väg till Willys (för att det är närmast) med vandrarsäcken på ryggen. Inköpen gick bra och när jag vägde mig och säcken så vägda vi dryga 20 kg mer än när vi gick hemifrån!
 
Fisk hade jag dock tagit upp redan så nu har jag gjort en fiskgratäng och en fiskpudding - det senare var det premiär för så jag hoppas tat det blir gott!
 
 
 
Nu är det bara hålla tummarna att de är goda också!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Mums med fiskgratäng! Det var längesen jag åt det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0