Det är ju inte klokt.....

hur i hela friden är det tänkt att man ska hinna med livet?
Jag förstår inte vart tiden flyr!  Redan söndag och imorgon börjar arbetsveckan om igen. Jag har som vanligt ägnat helgen åt tvätten och faktiskt så är jag i fas med den. Det om något känns skönt.
 
I övrigt har jag ägnat några stunder åt förrådet. Det finns mycket mer att ägna sig åt där nere om man bara tar sig tiden, kanske kommer jag att lägga ner en kvart eller två där även i dag. Det måste ju bara bli mindre på det viset. Nästa riktigt stora grej blir nog bokutrensning - de går inte att ha alla böcker så är det bara. Känns långt till loppispremiären, men i år blir det att stå och sälja och det som inte försvinner går till Kupan.
 
I går tog jag och äldsta en prommenad i vintervädret. Fukten har kommit tillbaka och där med även rimfrosten på träden.
 
Det är blått, men ljuset har återvänt!

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Nu finns vinnaren av ett presentkort hos Miinto presenterad i min blogg, kika in och se om du vann:

http://emssan.blogspot.se/2013/01/vinnaren-av-presentkort-hos-miinto.html

2013-01-27 @ 22:14:56
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0