Att odla både nytta och nyttigt!

Zuccinin växer som sagt så det nästan syns från timme till timme - det är redan fyra "frukter" som är över 10 cm långa och så en massa mindre - jag tror jag ska plantera om den - i en större kruka alt. låda.
 
 
Paprikaplantorna växar också riktigt bra - hoppas på många fina paprikor på de 5 plantor jag har
 
Det mesta ser ut att växa på - persiljan växer bra och de nya kryddplantorna ser ut att ta sig de med - bara lillan som sått dill i år, men jag hoppas att den ger så pass mycket skörd tat det räcker resten av året, vi har kvar en del från ifjol så just när det gäller örtkryddor så ser det lovande ut i år med! Det är inte mycket i långa loppet, men att slippa köpa örtkryddor och att ha sylt för hela året är inte fy skam!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0