Nej, nu skiljer jag mig!

Nu har tanten i telefonen inte velat samarbeta med mig - hon har lagt in samma sträcka 8 gånger - idag vägrade hon att starta mitt träningsprogram så nu är det fördigt - dessutom tror jag tat hon ljuger för mig!  Visst språrlängden på Grisberget är ine helt överenstämmande med sanningen (3,5 km spåret fick min tant till 2,9 km) - men jag tror att hon medvetet kortar distansen så att kmtidarna ska bli sämre.  Hennes program för att fixa ett 5km lopp fungerar inte bra - jag får sämre och sämre kilometertider - vilket borde innebärra att jag inte bygger upp utan bryter ner!  Nej, nu ska jag skilja mig från henne och försöka hitta nogon trevligare träningspartner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0