Runkeeper del 3

Tredje passet avklarat, men det funkar inte - kroppen pallar inte att springa var annan dag - så idag fick det bli snabb promenad med få korta joggingpass - håller ett hyfsat tempo när jag går och håller pulsen uppe - det får vara så så länge - jag tränar ju inte för något lopp eller så - jag har ingen deadline så att säga.  Syreupptagningsförmågan funkar bra - det är inte så att jag håller på att andas ihjäl mig utan kroppen ger upp - domningarna i händer och fötter tilltar och kanske är det för att hjärtat inte orkar pumpa runt tjockblodet ordentligt. Jag hoppas för allt i världen att jag får bättre blodvärde *asg*  
 
Nästa pass lördag - 45 minuters löpning/promenad  - det blir säkert bra - borde bli 5-6 km *s*
 
Förövrigt har jag ett BMI på 30,1 så jag är fet - försök springa då ;-)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du får komma hem till mig å använda min uppmätta sträcka Tallåsgatan - Nipan mellan Långselet och Storvik. 6 km, kan diffa på 100 m beroende på var på Tallåsg. du utgår.

2013-06-15 @ 15:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0