Vårruset

Nu har jag genomfört mitt första lopp någonsin - jag har aldrig sprungit tidigare och även om jag mest gick idag så är det trots allt första gången jag sprungit något alls - när det gäller ett lopp alltså.
 
Resultatet är inte bra alls, men jag tog mig runt och tiden blev under de 50 minuter som jag satt som gräns (d.v.s. 10 minuter/km) tyvärr lyckades jag inte komma in på 45 minuter utan klockan hann passera 46 minuter, hade jag sluppit kryssa mellan de med lägre tempo i starten kanske jag hade lyckats - det hade helt klart varit möjligt. Fick inte igång Runkeeper heller, men nu har jag lyckats klura ut vad som var galet!
 
Kanske det blir nått mer lopp någon gång - men det är inte roligt att springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0