Jag ser nu

att jag måste skriva längre inlägg eftersom inläggen försvinner mellan reklamen.
Jag vet att jag har valt att ha reklam på sidan, det är av den enkla orsaken att det faktiskt genererar lite pengar till fattiga mig!  Som arbetssökande krävs det ju att man är aktiv och söker försörjning!
 
Nu handlar det naturligtvis inte om några stora summor pengar som trillar in genomm min blogg, det krävs för det första att någon klickar på reklamen i de flesta fall för att det ska bli pengar på mitt bankkonto, min blogg är inte speciellt stor sim ni märkt och då blir ju trafiken därefter! Det dras sociala avgifter och skatt på det också - men alla bäckar små!  Det skulle naturligtvis dröja enormt länge innan jag blev miljonär. Jag är i alla fall väldigt tacksam för det lilla tillskott som det ändå gör!
 
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Eftersom vinnaren av presentkortet hos Thira inte har återkommit till mig så har jag nu valt en ny vinnare, kom in och se om det blev du! :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0