Bokhyllerensning!

Nu ska det bort en massa böcker - jag har redan rensat en gång tidigare, men jag kan inte spara alla böcker - det är ohållbart!
 
Jag har en massa böcker från när jag var liten, jag har böcker från syrran (som inte har några barn) jag har tre barn som också fått en hel del böcker och jag gillar själv att läsa även om jag inte köpt en endaste bok på flera år - eller jo, några pocketböcker som jag har till stugan.
 
Det är i alla fall 200 böcker som måste flytta, en del ska gå till Familjens Hus - så de kan ge viade till behövande familjer! Annars hoppas jag att några blir sålda också.
 
Mittersta ska sälja bort alla sina porslinsdockor (de är närmare 20) Funderar på att ställa iordning en loppis här hemma och låta folk komma och handla ;-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0