100!

Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara?

Att folk lärde sig stava bättre. Stavfel för att man slarvar är en sak, eller att man stavar ett relativt svårt ord fel, men jag larar inte av att läsa blogginlägg dör personen skriver dem när det ska vara de eller skriver juh istället för ju.

Att hacka ner på andra bloggar tycker jag också är fult och alla knasbollar som kommenterar elaka saker!

 

Idag är det alltså den 100:e dagen 2014 - och jag har lyckats att producera minst ett blogginlägg per dag!


Kommentarer
Postat av: Queenie - Mamma till Isabella Reina

Jag gillar inte när folk förkortar ord typ som d istället för det, t istället till osv. sjukt irriterande! :P

TIPS: En tävling pågår just nu på min blogg sponsrad av Bambino, in och kolla om det är något för dig! :)

Direkt länk -> http://mammaq.vimedbarn.se/%E2%98%85tavling-%E2%98%85-bambino/#comment

2014-04-10 @ 23:09:13
URL: http://www.mammaq.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0