028

Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?

Jättesvårt!

Men det finns några bra sidor som jag vill rekommendera

Gratis Godis Här kan du samla godis - kostar inget alls om man inte vill, själv har det blivit en del genom åren!

 

Buzzador Låter dig testa olika saker - jag har testat lite olika, bland annat Läkerol, duschcreme, schampo o.s.v.

Tampons for free - numera Reddville där du får gratis tamponger - det enda du behöver göra är att fylla in en enkät efter du fått dem för att kvalificera dig för fler utskick.

 

 Gratis Bio där du kan samla till bland annat presentkort - själv har jag nyss löst in på COOP och börjat samla på mig nya!

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hej!
Jag kikar in för att berätta att jag har presenterat en vinnare i tirapunji tävlingen, kom in på bloggen och se om det var du :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0