Testagram April

 
Testar varor via Testagram (kostar 99:- / låda) och denna innehöll lite av varje
 

150FIGBO FÏNLEY Unika smaker

150Flodins Flodins-2 smaker ingår Snacks & Chips
Jag testade Crispy pork chips(tunna chips av fläskkött med mild smak av jalapeño och peppar) samt Smokey chicken snacks(torkade remsor av kycklingkött smaksatta med en rökig BBQ-sås).
Kycklingen var svampig och kladdig och smakade inte gott alls.
Fläskchipsen var hårda som knäckebröd och smakade lika illa – fruktansvärda var de.
Risk att jag inte vågar testa fler boxar eftersom risken finns att det följer med sådan här – hade det gått att ge minusbetyg så hade det blivit det! Att de sedan gick ut idag resp. kommande vecka gör det ännu sämre!

150ragchips 

 

 

 


Linkosuo RågChips
Inte testat än, men kommer nog att bli fina med t.ex. skagenröra i!

150PandaNatural

Panda Natural Original Liquorice

God och bra - man vet vad man får! Absolut en favorit!

 

150SaltyCaramel
Läkerol
Salty Caramel
Helt okej - kommmer säkert att köpa framöver

150stenaldersbrod
Kungsörnen
Stenåldersbröd
Ska baka det senare - tror dock inte att det kommer falla mig i smaken.

150Ideal
BONUS: iDealOfSweden
Värdecheck 100 kr

 

Inget jag kommer använda eftersom de inte har något jag vill köpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0