Knark är bajs!

Inget missbruk är bra, men just idag går mina tankar till en person som fallit tillbaka in i missbruk. Att trots alla bra förutsättningar som finns och alla åtgärder för att vara drogfri sätts in så funkade det inte den här gången. Kanske fungerar det efter en tur till behandlingshemmet - kanske inte. 
Att missbruksbeteendet funnits under den tid jag känt henom, är uppenbart och det sa jag till alkohol-drogrådgivningspersonalen som jag träffade i dag gällande denna person. Att vi sedan påsk märkt förändringar i fokus och en ökad oro i kropp och hjärna. 
Om du mot förmodan läser detta : vi saknar dig. Vi vill att du ska veta att vi är förbannade både på drogerna och det faktum att du inte stod emot. Vi vet att du kan lyckas och vi önskar att du snart är tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0