Det tar sig

 
 
Hittade en vitlök i kylen som börjat gro, så klyftorna har fått åka ner i krukor i väntan på utplantering.
 
Vitlöken har börjat gro även i pallkragen och precis som föregående år så har jag visst satt vitlök i fler än en.... så när jag skulle gräva ner dammsörjan i en av pallkragarna så hittade jag 5 klyftor som grott även där. Det finns säkert betydligt fler! Den pallkragen har så enormt fin jord, så jag tror att zucchinin ska få växa där i sommar - de vill ha näring och det är absolut toppklass på jorden där redan innan jag fyllt på med sörjan!
 
Har även lagt potatis på groning - inte för att jag vet var jag ska sätta potatis i år!  Det löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0