En försvunnen telefon!

När jag kom hem från jobbet idag - kunde jag för allt i världen inte hitta min telefon!  Eftersom vi varit på språng till Boden så är jag glad att jag vet att jag hade den i bilen på vägen tillbaka till Piteå. Hade det varit så enkelt att jag åkt min bil så vore det inget problem, men så var naturligtvis inte fallet. Så nu hoppas jag att telefonen ligger så fint och väntar på mig i bilen vi hade när vi var i väg.  Den som lever på måndag får se helt enkelt. Jag hoppas verkligen det eftersom jag väntar på ett par leveranser och har lämnat mobilnumret till den telefonen. 
Bland annat en studsmatta är på väg!
 
 
Min fina Elephone
 
Annars blir det min första försvunna telefon.....  men jag har ju min Sony Ericsson Cyber-shot som jag kan använda - den fungerar klockrent den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0