Loppi Blogbag Sommar - den som aldrig kom!

LOPPIblogbag Sommar ska utvärderas, men min har tyvärr inte dykt upp än!

Eftersom kravet är att jag ska utvärdera produkterna för att vara aktuell för kommande utskick så får jag väl göra det ändå *s*

Salus Magnesium
Jag har ofta kramp i benen om nätterna och det sägs att magnesium har en bra effekt så det hade absolut varit kul att få testa och sett om detta varit bäst!

Philips Avent pipmugg 
Just nu är det  i närmaste familjen många små antalet pipmuggar är för få!
Jag har tyvärr inte fått något paket - var det håller hur är det ingen som vet
Så om den är spillfri eller läker som ett såll - på det har jag ingen som helst koll!

Panduro Sats My First Hand& Foot Prints.
Eftersom det just kommit en liten kusin skulle detta passat perfekt som gåva föräldraparet skulle bli mycket glada det kan jag lova.

Dermoshop Dermosil handtvål Blossom
dermoshop.se har fina produkter som jag tycker om, och denna tvål tycker jag är väldigt synd att den inte kom. Den skulle fått följa med oss runt landet många mil - för den passar så fint i vår husbil! 

Salvequick Minons och Salvequick Aquablock
Plåster kommer vi alltid att behöva - det händer mycket när vi i naturen brukar ströva!
Infekterade bett från ett och annat mygg, skrapsår från en sten på någons rygg.
Att då kunna sätta på ett plåster är ju jättebra - för smuts i såren vill vi inte ha.

Yves Rocher
I utskicket denna gång skulle det följa med färgglatt nagellack och till det hade jag gärna sagt tack.
Mina naglar är korta bara - men med lite färg skulle de i alla fall lite roligare vara!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Barnens Bokklubb En härlig barnbok! Barnens Bokklubb är för barnens läsning vad den färdiga matkassen är för vardagspusslet – helt ovärderlig! Våra barnboksproffs väljer ut pärlorna från det enorma utbudet av barnböcker som ges ut! Erbjud dina läsare ett fint prova på-erbjudande: Du får första bokpaketet för endast 39 kr! Lägg med länkadressen för att erbjuda: www.barnensbokklubb.se/loppi och plocka från texten ovan när du gör ditt inlägg.

LOPPImagasin Sommar I nya numret av LOPPImagasin berättar om Lofsan om konsten att hålla kärleken levande, vi får toppbloggarnas tips om sommarens bästa, smarriga recept och tips för trädgården med Doreen Månsson och så bjuder vi på stort vinstregn med priser för ett värde av ca 11.000 kr + massa härliga rabatterbjudanden och guldkuponger!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0