Utökning av jordgubbsland

Eftersom jag i år testat att fröså jordgubbar (svarta) så står jag med rätt många plantor som behöver permanent växtplats. Ett annat problem är att växthuset börjar husera väldigt många plantor. Jag har fortfarande några tomatplantor som ska flyttas till hink och så kommer snart några gurkplantor som också måste rymmas.
 
Skärbönor och bondbönor ska naturligtvis planteras ut så snart de växt till sig och sedan hoppas jag att mina småplantor ska få nya hem snart - jag skulle kunna skola om ytterligare närmare 100 körsbärstomater, men i dagsläget har jag inte plats för dem - och så känns det onödigt i fall ingen vill ha dem!
 

Dessa omskolade plantor väntar på nya hem!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Va härligt med så många tomatplantor. Önskar att man hade lite mer plats. :)

2015-05-31 @ 20:22:41
URL: http://lifestylebylinda.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0