Att få vardagen att fungera

Det är nog så tufft att orka med hushållssysslor i vanliga fall när vi jobbar och barnen går i skolan. Nu när maken jobbar heltid på ett jobb och extra på taxi och jag har befunnit mig på sjukhuset i nästan en vecka då hinns inte mycket med.
Nu har vi varit bra på att få undan under semestern och tur är väl det!
De där absolut nödvändiga sysslorna har jag ändå lyckats få gjorda. Idag blev det en omgång tvätt förutom renbäddning och toalettstäd. Trädgården tar ju sitt den med, men nu har jag snart ordning i växthuset igen. 
Hunden ska ju även hon ha sitt och lägligt nog så har hon börjat löpa.
Det är trots allt inte helt enkelt att få vardagen att fungera som en önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0