Tid att andas

Allt rullar på i ett tempo som jag inte är helt bekväm med. Det är så mycket som jag skulle vilja göra, men när dagarna delas av möten så blir det inget gjort alls. 
De vardagliga sakerna går hyfsat på rutin, även om de delas på fler dagar. Tyvärr blir det de där småsakerna som blir lidande. De där som ger energi och när de inte blir gjorda så dräneras jag på extra energi. Nere i pysselrummet(som behöver städas) ligger julklapparna och väntar på att slås in. Jag tycker om att slå in julklappar, men just nu skulle det behöva städas först.
Nu när tvättkorgarna är tömda borde jag passa på att städa tvättstugan också, eller hela källarvåningen behöver städas, just nu är det mest bara stök i alla rum.
Och julkalenderracet har startat! Chansen att dra upp vinstantalet detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0