Att ha semester är att läsa

Egentligen är jag en bokmal, men efter att de olästa böckerna dammar i bokhyllorna så beslutade jag mig för läsa ut de böcker jag har innan jag köper nya. Tack och lov så har jag vunnit en hel del och sluppit ta tag i de där sista även om jag lyckats beta av både Liftarens guide till galaxen och Fidel. Nu har jag kvar en så där 10 stycken, varav Brott och Straff är en. Jag varvar med vunna böcker så lite läser jag ändå.
Igår läste jag denna:
Läsvärd bok faktiskt!
 
Nu har jag hittat en annan som borde gå snabbt att avverka nämligen:
Lättsamt och snabbläst. Tar väl tag i Brott och Straff som nästa projekt så jag blir av med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0