Att lyckas med det man planerat att göra

Det var en gedigen lista denna vecka som innefattade en hel del röjning och sortering av prylar.
Nu är majoriteten av alla kartonger rensade och de som är kvar får vara som de är ett tag till.
 
Loppislådor finns det många av och jag hoppas verkligen att jag blir av med det mesta på söndag.
 
Till och med garderoben i hallen är städad.
Jag hoppas att många kommer och handlar av mig så att jag får in några slantar. Det behövs verkligen just nu i och med vab:andet i tre veckor, vem vet om de ger mig vab eller ger avslag så att jag måste överklaga som tidigare. Väntetid innan de tar upp en överklagan är just nu 20 veckor.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0