Det här med semester

Jag har nu varit hemma i sex veckor! Tre veckor då jag haft tillfällig vård av barn och så tre av mina fyra veckors semeste. Således har jag enbart en vecka kvar att vara ledig innan jag ska börja om att arbeta igen.
 
 
Under dessa sju veckor har jag varit iväg till Sunderbyn på sjukhuset - det är längsta trippen så här långt! Jag har också hunnit med att vara i både Ålund och Fällfors. Jag har alltså varit hemma, passerat kommungränsen har jag gjort några gånger, till och med länsgränsen söderut.
 
Jag har inte badat, inte solat och inte åkt båt. Jag har inte fiskat heller.
 
Jag längtar redan efter att få ha semester igen och få åka iväg iallafall för en natt eller två.
Det känns inte som om jag fått något alls gjort, men inte heller att jag kunna vila och hämta krafter.
Jag hoppas verkligen att nästa sommar blir bättre ur det hänseendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0